• Kontakt

    Rywal Ryszard Walczak - Kompleksowe Usługi Budowlane, Obsługa Obrotu Nieruchomościami
    Kraków
    31-977
    os. Szkolne 24/31
    tel/fax 12 4180225
    kom. 505 070 687
    e-mail rywal@go2.pl

  • Oferta

    Firma wykonuje usługi w zakresie:

    - architektura
    - projektowanie budowlane
    - kosztorysy budowlane
    - inżynieria budowlana
    - obrót nieruchomościami

  • O Firmie


O Firmie

PROFESJONALNE ODBIORY MIESZKANIA/DOMU/LOKALU W STANIE WYKOŃCZONYM POD KLUCZ

Zakres przeglądu technicznego mieszkania w stanie deweloperskim:

  • posadzki cementowe

badania makroskopowe obejmują: wygląd zewnętrzny, zarysowania odchylenia od płaszczyzny, odchylenia od poziomu, ocena dylatacji skurczowych, dylatacje pomiędzy ścianą i wylewką,

  • tynki na ścianach

o dchylenia od płaszczyzny, odchylenia od kierunku pionowego, odchylenia od kąta prostego, zarysowania, wady tynków – badania przy pomocą łaty

  • tynki na sufitach

o dchylenia od płaszczyzny, odchylenia od kierunku poziomego, zarysowania, wady tynków, – badania przy pomocą łaty

  • stolarka okienna

odchylenia od pionu, odchylenia od płaszczyzny, zabrudzenia, występowanie rys na szybach i inne występujące wady (pęcherze, wżery, ciała obce) szyb, zarysowania i uszkodzenia mechaniczne ram skrzydeł i ościeżnic, poprawność rozwierania oraz uchylania (prawidłowość regulacji), mocowanie uszczelek zapewniających szczelność,

  • drzwi wejściowe i próg

ocena wymiarów ich zgodność z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami, zarysowania i uszkodzenia mechaniczne, poprawność rozwierania (regulacja), szczelność, zabrudzenia, mocowanie obwodowe uszczelek zapewniających szczelność,

  • otwory dla drzwi wewnętrznych

zgodność wymiarów z projektem budowlanym ,

  • parapety wewnętrzne

prawidłowość osadzenia, spadki, jakość wykończenia,

parapety zewnętrzne

prawidłowość osadzenia, spadki, jakość wykończenia, uszczelnienia,

  • balkony, taras, elewacja

badanie jakości wykonania elewacji w poziomie kondygnacji na której znajduje się mieszkanie, badanie spadków posadzki balkonu, tarasu, osadzenie balustrad;

  • poprawność wykonania balustrad

w ysokość, dopuszczalny prześwit oraz wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady:

  • instalacje

kontrola poprawności rozmieszczenia osprzętu elektrycznego wynikającego z projektu budowlanego, badanie rozprowadzenia rur wod - kan., wentylacja; badanie za pomocą anemometru wydajności wypływu strumienia powietrza, poprawność montażu urządzeń sanitarnych, badanie napięcie w gniazdach i wypustach elektrycznych w przypadku występowania napięcia w instalacji elektrycznej w mieszkaniu.

  • grzejniki

jakość wykonania, prawidłowość montażu , zgodność z dokumentacją projektową, termostaty

DODATKOWO PRZY ODBIORZE DOMU JEDNORODZINNEGO

  • garaż

  • elewacja budynku

jednorodność powierzchni elewacji tynków, faktura , plamy itp.

  • pokrycie dachu

  • obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe

  • strych , poddasze,

izolacja termiczna



BADANIE WAD UKRYTYCH

  • badania kamerą termowizyjną stropów w mieszkaniu – posadzka – sufit poddasza/ skosów z uwzględnieniem prawidłowo zastosowanej izolacji termicznej przez wykonawcę robót / pianka , wełna , styropian, eliminacja mostków termicznych, uniknięcia zjawiska wychłodzenia zimą lub przegrzania latem – pomieszczeń w domu ostatniej kondygnacji lub lokalu mieszkalnego


  • wykrywanie stanów zawilgocenia oraz zagrzybienia występujących na sufitach i na ścianach


  • badanie szczelności osadzenia stolarki okiennej z zastosowaniem kamery termowizyjnej / występowanie tzw. przedmuchów okien.

  • kontrola szczelności szyb zespolonych – wypełnienie gazem


  • badanie występowania niewidocznych wycieków z instalacji wod – kan, kanałów wentylacji na ścianach / stropach/ posadzkach/ fundamentach

  • przedostawanie się wilgoci z balkonu lub ogrodu do mieszkania, w wyniku czego może dojść do zjawiska podnoszenia się paneli podłogowych, parkietu lub deski barlineckiej


  • penetracja wilgoci pod płytkami lub inną powłoką balkonu, wnikającą pod dolną elewację


  • zacieki wewnątrz warstw elewacji budynku , wykluczenie wnikania wody do mieszkania


  • występowanie przedmuchów gniazdek elektrycznych (grozi zwarciem)

  • komórka lokatorska/garaż ( wilgoć, zacieki, pleśń, nieszczelności instalacji nad miejscem postojowym )

CENA USŁUGI:

Cena usługi zależna jest od lokalizacji oraz wielkości mieszkania/domu/lokalu. Dojazd do Klienta bezpłatny. Wystawiamy faktury VAT.

Koszt odbioru waha się w granicach 10,00 zł/1m² – 15.00 zł/1m² – cena uśredniona w zależności od powierzchni użytkowej lokalu.

W cenie tej mieści się zastosowanie kamery termowizyjnej i innych potrzebnych urządzeń wykorzystywanych w czasie odbioru

CZAS TRWANIA ODBIORU:

Odbiór mieszkania trwa od półtorej godziny do kilku godzin w zależności od powierzchni użytkowej mieszkania / domu / lokalu.

GODZINY PRACY:

Jesteśmy dyspozycyjni w godzinach:

8:00 – 19:00 od poniedziałku do piątku

9:00 – 16:00 w sobotę

KONTAKT W SPRAWIE ODBIORÓW MIESZKAŃ I REZERWACJI TERMINU:

mgr inż. Ryszard Walczak tel kom. 505 070 687

biuro: 12 418 02 25 email: rywal@go2.pl

DOŚWIADCZENIE I KWALIFIKACJE:

1) uprawnienia budowlane, wiedza, doświadczenie, znajomość norm i przepisów prawa budowlanego.

Posiadamy uprawnienia budowlane bez ograniczeń wraz z uprawnieniami budowlanymi do sprawowania kontroli technicznej utrzymana obiektów budowlanych.

2) wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu, nadzorowaniu, kontrolowaniu oraz w odbiorach prac budowlanych

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji obiektów budowlanych, budynki, hale przemysłowe dla inwestorów na terenie kraju i zagranicą. Francja, Belgia,USA

3) czas trwania odbioru, kontakt z Klientem

Każdorazowo należy uzgodnić termin odbioru mieszkania, lokalu bądź domu pod numerem telefonu 12 418 02 25 lub tel. 505 070 687.

4) gwarancja obecności na przeglądzie technicznym mieszkania.

Zapewniamy obecność w kontroli technicznej odbioru po ówczesnym uzgodnieniu

5) uczciwość, rzetelność

Gwarantujemy uczciwość, rzetelność i profesjonalność odbioru z określonym sprzętem Udzielamy wszelkiej informacji wynikających z kontroli odbioru. Odbiór zakończony protokołem odbioru mieszkania, lokalu wraz podanymi usterkami, które są podstawą do rozmowy z developerem. Odpowiadamy na pytania Klientów także po wykonaniu usługi.